Aquesta setmana hem tingut  una visita molt especial a l’Escola. Les tres mestres que van protagonitzar la recuperació de l’Escola de l’Ateneu, el setembre de l’any 1978, es van trobar de nou dins de l’edifici.  La Marcel.la Salat,  la Montserrat Nogué i l’Assumpció Vila, van passejar-se per l’edifici i ens van explicar com van ser els inicis, les preocupacions i les anècdotes que recordaven.

Elles varen començar amb les classes de l’actual parvulari i cada curs anaven incorporant una nova aula amb el grup d’infants que anava creixent. Alguns d’aquests alumnes són avui pares de l’Escola.

La Marcel.la i la Montserrat van fer-nos arribar la seva satisfacció pel moment actual de renovació pedagògica que viu l’Escola i per continuar sent referent en el món educatiu.