Els delegats verds de l’Escola Ateneu i els seus ajudants us volem explicar el que vam fer l’altre dia a la reunió:

Recordem que el tema triat aquest curs és:

“Per què mengem el que mengem? Com afecten les nostres decisions alimentàries al nostre planeta?

Per poder treballar bé aquest tema primer ens havíem d’informar sobre les alimentacions existents.

Cada delegat o delegada verda va venir amb el seu ajudant per poder explicar millor tota la informació que havien portat els seus companys i companyes de la classe sobre els tipus d’alimentació al món.

Després d’explicar amb molt detall tot el que va fer cada classe, vam pensar que la millor manera de mostrar-ho a tota l’Escola seria en una exposició / mural: En un gran mapa del món hi posaríem (amb fletxes) les alimentacions per països i continents.  I per exposar els diferents tipus d’alimentació de les persones (vegans, vegetarians, …..) ho faríem amb una petita mostra dels principals aliments de cada una de les alimentacions que hem trobat.

Estem molt contents del treball que estan fent tots els nens i nenes de l’Escola i els hi volem agrair. MOLTES GRÀCIES!

A la propera reunió de delegats verds començarem a preparar l’exposició.

Ja us ho anirem explicant!!!