• L’Escola ofereix des del primer dia i al llarg de tot el curs el servei de menjador, gestionat per una comissió formada per un mestre, dos pares de l’AMPA, la coordinadora de menjador i la coordinadora de la Llar d’Infants.

La comissió gestora és la responsable del menjador i està formada per:

· Anna Tomàs (mestra)
    · Gemma Bertran (AMPA)
    . Marta Magre (AMPA)
    · Meritxell Sevilla (AMPA)
    · Sandra Sayavera (coordinadora)
    · Alícia Bolaños (coordinadora Llar d’Infants)

La comissió gestiona aquest servei amb la voluntat de donar suport i complementar la tasca educativa de l’Escola, i vetlla perquè l’estona del migdia continuï incidint en els mateixos valors i criteris que es treballen en el dia a dia a l’Escola.

L’horari de menjador comença en el mateix moment que acaba l’horari de l’Escola, d’1 a 3 del migdia.
    Els més petits de la Llar (Pollets i Pingüins) dinen a les 12, i les Formiguetes a la 1 del migdia.

El servei de càtering és a càrrec de Precuinats Torres, que garanteix un servei de qualitat i proximitat. Els menús són mensuals i es renoven mes a mes. Estan revisats per una dietista.

MENÚ AGOST / SETEMBRE 2018

RECOMANACIONS AGOST / SETEMBRE 2018

MENÚ OCTUBRE 2018

RECOMANACIONS OCTUBRE 2018

MENÚ NOVEMBRE 2018

RECOMANACIONS NOVEMBRE 2018

MENÚ DESEMBRE 2018

RECOMANACIONS DESEMBRE 2018

SANTA CECÍLIA AL MENJADOR DE L’ESCOLA

• Tarifes Menjador 2018 – 2019

•  A TENIR EN COMPTE

Ús del tovalló de roba
    S’haurà de portar dins una bossa també de roba. La bossa tornarà a casa cada dia. Això representarà l’estalvi d’uns 10.000 tovallons de paper!

A partir de 1r, hi ha la possibilitat de portar estris d’higiene dental: raspall, pasta de dents i got. Aquest material ha d’anar dins la bossa de roba, juntament amb el tovalló. El tovalló, la bossa i tots els estris d’higiene dental hauran d’estar identificats.
    L’AMPA s’encarrega de la gestió dels menús de la Llar d’Infants. Les mestres de la Llar són qui vetllen els àpats i les migdiades dels Infants per mantenir la màxima continuïtat al llarg de la jornada escolar.
    Les famílies de la Llar d’Infants que ho desitgin poden portar el menjar preparat de casa, sempre que es porti el mateix menú que marca el càtering.

INSCRIPCIONS

Alumnes fixos
    Si el vostre fill/a es queda a dinar uns dies fixos, haureu d’inscriure’l a través del formulari online.
    Qualsevol canvi de dia o nova incorporació en el servei de menjador s’actualitzarà a final de mes. És important que fins llavors porteu la butlleta corresponent com a esporàdic.

Inscripció servei de menjador 2018 – 2019

Tarifes menjador 2018-2019

La no-assistència dels nens/es fixos s’haurà d’avisar a l’Escola abans de les 10 h del matí amb la butlleta “AVUI NO EM QUEDO A DINAR” o bé amb una nota escrita. En aquest cas, l’import del menjador es descomptarà.

Avui NO EM quedo a dinar 2018 – 2019

Alumnes esporàdics
    S’haurà de comunicar al/la mestre/a per escrit utilitzant la butlleta “AVUI EM QUEDO A DINAR” o bé amb una nota escrita.

Avui  EM QUEDO a dinar 2018 – 2019

IMPORTANT
    Pels nens que necessitin menjar de règim, s’haurà d’avisar a primera hora del matí.

US RECORDEM QUE EL MENÚ DE RÈGIM S’OFEREIX A AQUELLS NENS I NENES QUE EL NECESSITIN, I QUE EN CAP CAS POT SUBSTITUIR EL MENÚ DEL DIA PERQUÈ HI HA ALGUNA COSA QUE “NO M’AGRADA”.