• L’Escola d’Estiu, com ja sabeu, s’inicia quan acaba l’activitat curricular del centre, i l’allarga durant part del temps de vacances. Tenim com a objectiu seguir la tasca educativa, de la que estem orgullosos, de la nostra Escola, insistint en els interessos i la metodologia que utilitza. El joc és el mitjà natural per aprendre i desenvolupar-se dels nostres infants, per aquest motiu l’adoptem com a eina primordial.

L’Escola d’Estiu de l’Ateneu s’organitza fonamentalment a partir dels objectius següents:

• – Oferir als infants un recurs socioeducatiu durant els mesos d’estiu que promogui alternatives per a l’ús adequat del temps de lleure.
      – Afavorir la socialització dels nens i nenes en les diferents activitats.
      – Facilitar a les famílies la compaginació de la vida familiar i laboral.
      – Treballar valors con la solidaritat, l’amistat, la responsabilitat, la confiança i el respecte cap als altres.
      – Promoure activitats de respecte amb l’entorn.

Escola Estiu

Escola Estiu