• Ja s’apropa l’estiu!!!!!

I a l’AMPA de l’Ateneu ja estem treballant per donar-vos una activitat emocionant per les hores de calor.

L’Escola d’Estiu, com ja sabeu, s’inicia quan acaba l’activitat curricular del centre, i l’allarga durant part del temps de vacances. Tenim com a objectiu seguir la tasca educativa, de la que estem orgullosos, de la nostra Escola, insistint en els interessos i la metodologia que utilitza. El joc és el mitjà natural per aprendre i desenvolupar-se dels nostres infants, per aquest motiu l’adoptem com a eina primordial.

L’Escola d’Estiu de l’Ateneu s’organitza fonamentalment a partir dels objectius següents:

• – Oferir als infants un recurs socioeducatiu durant els mesos d’estiu que promogui alternatives per a l’ús adequat del temps de lleure.
      – Afavorir la socialització dels nens i nenes en les diferents activitats.
      – Facilitar a les famílies la compaginació de la vida familiar i laboral.
      – Treballar valors con la solidaritat, l’amistat, la responsabilitat, la confiança i el respecte cap als altres.
      – Promoure activitats de respecte amb l’entorn.

Escola Estiu

• Ja tenim aquí l’Escola d’Estiu 2.018

Enguany us animem a endinsar-vos en el món increïble i fantàstic de l’ART.

L’ART inclou moltes disciplines (música, dansa, pintura, escultura, interpretació,…), i ens hem proposat que pugueu aguaitar una mica en vàries d’elles. Serà un viatge intrèpid, alegre, fascinant, veniu?

Com cada any tindrem jocs, tallers, aigua, sortides, diversió, descobertes, etc.

Una particularitat de l’estiu del 2018, serà que la darrera setmana de Juliol no hi haurà Escola d’Estiu (estan reformant espais, quina sorpresa tindrem a partir de finals d’Agost?, ja ho veurem).

A continuació teniu l’enllaç al formulari d’inscripció online, la circular informativa, el full d’autoritzacions generals i la fitxa de salut.

Enllaç al formulari online:

INSCRIPCIÓ ESCOLA D’ESTIU 2018

INFORMACIÓ GENERAL ESCOLA D’ESTIU 2018

PROGRAMACIÓ ESCOLA D’ESTIU 2018

AUTORITZACIONS GENERALS 2018

FITXA SALUT 2018

AUTORITZACIONS MEDICAMENTS 2018 (NOMÉS PER A ÚS PUNTUAL)

Escola Estiu