• Us presentem les activitats extraescolars que es proposen per al curs 2019/20.

El període d’inscripció és de l’1 de Juliol al 12 de Setembre i es començaran les activitats el dilluns dia 16 de setembre del 2019.

El dia 13 de setembre es publicaran al vestíbul de l’Escola les llistes amb els grups de les diferents activitats que es portaran a terme, atès que és necessari la inscripció d’un nombre mínim de nens/es per activitat.

Enguany continuarem amb les activitats esportives i culturals del curs anterior, com a novetat destaquem l’activitat de mecanografia que s’ofereix de 4rt a 6è així com destacar també el canvi d’empresa que ens dona continuïtat al Judo amb Esport-7 de Manresa, que esperem que us engresqui a tots!!!

Des de l’AMPA de l’Escola, es vol que les activitats extraescolars segueixin les línies pedagògiques i l’ideari de l’Escola, amb el propòsit que les activitats en grup afavoreixin la socialització entre els nens/es que hi participen, el respecte i la pràctica de l’esport.

La comissió gestora serà la responsable de les activitats extraescolars i està formada per Alba Conill, Margarida Rosa (AMPA), i la Teresa Torrents (coordinadora). La comissió gestiona aquest servei amb la voluntat de donar suport i complementar la tasca educativa de l’Escola.

A continuació adjuntem la informació de les activitats i el link per a fer la inscripció on-line.

NO EM QUEDO A EXTRAESCOLARS

Aprofitem per desitjar-vos a tots i totes unes molt bones vacances d’estiu!

Comissió Extraescolars

AMPA Escola Ateneu Igualadí

• Objectius

Els objectius que volem aconseguir amb les extraescolars són

– Oferir un ventall d’activitats de lleure que complementin l’ensenyament lectiu i que siguin atractives tant per als pares com per als nens i nenes.

– Afavorir la socialització dels nens i nenes en les diferents activitats.

– Facilitar a les famílies la compaginació de la vida familiar i laboral.

– Potenciar la pràctica esportiva com a eina educativa i integradora.

Dins l’oferta d’activitats d’extraescolars podem diferenciar les activitats culturals i artístiques i les activitats esportives:

Activitats culturals i artístiques

Enfocades a despertar, fomentar i acompanyar la curiositat i les capacitats expressives i creatives dels infants, amb diferents llenguatges i recursos (teatral, musical/instrumental, llengües estrangeres, etc.).

Activitats esportives

Volem fomentar l’esport com a font de salut, de benestar, de participació i d’acceptació dels límits, de compliment de les normes de superació personal i col·lectiva, i del gaudir en el moviment del cos.

Les activitats esportives estan emmarcades dins el Pla Català de l’Esport, dins el qual l’Escola també participa en els Jocs Esportius Escolars que organitza el Consell Esportiu de l’Anoia amb els diferents equips d’iniciació esportiva i polisportiu.

Durant l’any també s’organitza una exhibició de les activitats extraescolars culturals i esportives.

Els monitors de les diferents activitats tenen el perfil adequat per desenvolupar cada tipus d’activitat. La gestió de totes les activitats i dels monitors va a càrrec d’Ocisport.

Les activitats extraescolars comencen en el mateix moment que acaba l’horari de l’Escola, a les 5 de la tarda, i s’estenen fins a les 7:30 del vespre, depenent del tipus d’activitat i de l’edat del nen/a.