La trobada de delegats verds de la setmana passada va anar molt bé!!. Estan engrescats i amb ganes de continuar sent “escola verda” i treballar per a millorar el nostre entorn.

La primera feina com a delegats verds és la d’explicar a la classe el tema central d’aquest curs i demanar el deure inicial:  buscar informació sobre els tipus d’alimentació al món.

També animem a totes les famílies a participar-hi!!

ACTA 1 d’octubre de 2019

Avui hem fet la primera reunió de delegats verds de l’Escola. Ens presentem:

• Castors:      Jana
  • Isards:        Marina
  • Gavines:    Jana
  • Puputs:      Gal·la
  • Aranyes:    Anna
  • Àguiles:     Biel

Després de presentar-nos hem repassat les nostres feines com a Delegats Verds:

Sobretot vetllarem perquè tota l’Escola tingui consciència de la importància que té tenir cura del medi ambient. També ajudarem a que es compleixi el manual de bones pràctiques de l’Escola Ateneu que tenim penjat a cada classe.  Dins l’Escola vetllarem perquè tots els càrrecs verds  funcionin correctament: Tenir cura de les plantes, de l’hort i de la compostadora; utilitzar bé les papereres de reciclatge, revisió i buidatge de les de paper i de les de plàstic i continuar tenint una Escola i un pati nets;  vigilar que s’apaguin els llums, no malbaratar l’aigua i aprofitar bé el material; vetllar perquè no hi hagi massa soroll a l’Escola; i tenir cura del nostre galliner. També vetllarem per una alimentació més saludable i continuarem amb els dimecres com a dia de la fruita.

Lligat amb l’alimentació saludable, el tema que hem escollir per a treballar aquest curs és:

“Per què mengem el que mengem? Com afecten les nostres decisions alimentàries al nostre planeta?

Aquest curs el dedicarem a intentar conèixer bé el que mengem i quins recursos del planeta s’utilitzen en les diferents alimentacions del món.

Podem començar a reflexionar-hi!!

delegatsVerds1920