Presentació de la Revista “Patim, patam, vi blanc” que enguany gira en torn  del món del cinema i que duu per títol “LLUMS, CÀMERA, ATENEU”.

El Consell de Redacció de la revista, format per infants de diferents edats i mestres, ha triat el tema, prèvia consulta a les diferents classes, i ha coordinat els diferents projectes de recerca i de creació que han realitzat els nens i les nenes de la nostra Escola.

Enguany ens hem endinsat en un món que ens ha apassionat. En aquest projecte interdisciplinari   hi hem treballat des dels més petits de l’Escola de 1 i 2 anys fins als més grans de 11 i 12 anys, així com també les famílies i amics i professionals del món del cinema a qui  hem convidat a venir. Hem descobert els orígens del cinema, els efectes especials, persones que hi treballen,.. i molt més.

Et convidem a gaudir-ne i esperem que sigui del teu grat.