• Eduquem persones  responsables i compromeses amb el medi ambient.

Promovem un canvi d’hàbits conscient a partir de la reflexió i del coneixement, el qual es traduirà en un canvi de valors que impregnarà la resta d’àmbits d’acció: casa, ciutat, etc.
    Un dels objectius de l’educació per a la sostenibilitat és promoure la reflexió i l’anàlisi de la realitat que ens envolta per tal de decidir què volem i què podem fer per millorar-la. Fomentem el sentit de pertinença a un col·lectiu que treballa per un món més sostenible.

• Escoles Verdes

• El procés de millora contínua de l’Escola i del seu voltant necessita la corresponsabilitat i la participació de tota la comunitat educativa. En aquest context neix el Comitè ambiental i els delegats verds de classe.
    Tenim el desig d’un món millor, que comença a fer-se realitat quan aconseguim que millori el nostre entorn més proper. El món canvia quan les persones actuen i canvien allò que està al seu abast.
    Per això analitzem el nostre entorn més proper i ens preguntem si hi ha res que calgui millorar. Ens imaginem com ens agradaria que fos, debatem què podem fer i ho fem.
    Prenent consciència del problema, assumim la nostra responsabilitat i entenem que som part de la solució.

•

Els delegats verds hem organitzat una trobada amb els membres de l’AMPA del Comité Ambiental per parlar conjuntament de l’hort: productes per plantar, els més adequats o viables i la manera de plantar-los per aconseguir un millor resultat.

S’ha acordat repartir els productes per cicles, n’hi haurà que els plantarem amb llavor i d’altres a partir de planter. Cada representant ha anotat a la seva llibreta els productes que ha de plantar el seu cicle així que ben aviat tornarem a veure el nostre hort ple de pensaments i plantes aromàtiques, faves, espinacs, pastanagues, cols i bròquils, raves, pèsols, bledes, escaroles i diferents varietats d’enciam.