El 22 de desembre, com a comiat de l’any 2017, la Comissió de Festes de l’AMPA va organitzar el sorteig de la IV Panera de Nadal, enguany destinada al Projecte de Millora dels espais del Pati.

La Panera, en forma d’arbre, estava guarnida d’experiències:

Packs d’entrades per diferents espais com el Cinema de l’Ateneu, Catalunya en miniatura, Cosmocaixa, Teatre de l’Ateneu, Teatre de l’Aurora, Granja d’Aventura Park de Viladecavalls i l’Aquarium de Barcelona. També es va sortejar una Bossa amb complements, gentilesa de Llombart Assessoria d’Imatge, Engisoft, Pentinart i Comissió d’Extraescolars, dos menús al Restaurant Somiatruites, Jocs de viatge d’HABA, Massatges per relaxar-se a Global Salut, un Vol en Globus amb en Jordi Rodríguez i un Cap de Setmana familiar als bungalows del Càmping La Vall de Tarradell gaudint de la visita a la Granja de Vaques Cal Rei i a la Granja d’Animals Mas Casablanca.

Felicitats a les famílies Calaf Gil, Tomàs Julià, Solé Blanch, Vilà González, Llorenç Magre, López Peracaula, Guilella Lizaso, Loos Rosa, Martínez Boistean, Valldaura Bolaños, Gris González i Nogales Fernández per ser els afortunats en rebre un, o més d’un, d’aquests regals.

Moltes gràcies a totes les famílies per participar i especialment a totes les empreses i entitats que han col.laborat aportant els regals.

Els diners recaptats han estat 578€ i es van entregar, el mateix dia, al gerent de l’escola, el Francesc Vidal i a la directora Dolors Casajoana

D’aquesta manera es podrà posar en marxa la instal.lació del Rocòdrom i altres projectes de millora dels espais del pati del que gaudiran els nostres infants.

Feliç 2018

Comissió de Festes