Tres mestres de la nostra Escola viatgen aquesta setmana a la trobada a Ravenna de les escoles de Suècia, Itàlia i Turquia participants en el projecte Erasmus  “Creative Minds”. Com ja sabeu aquest projecte treballa aspectes de ciutadania i de noves tecnologies, així com la llengua estrangera.

L’Escola Ateneu és la responsable del “ Visual Alphabet”, un dels projectes que compartim i que utilitza conceptes artístiques per descriure la realitat del nostre entorn. Fins ara els aspectes treballats són Ornaments, Simetries, Textures i Ritmes. Les escoles treballen el concepte i s’hi intercanvien imatges per després buscar-ne semblances i diferències, i realitzar una nova proposta didàctica. En el video adjunt podeu veure el treball realitzat per les classe de 4t de Primària sobre el tema dels Ritmes. Els alumnes van buscar ritmes a l’escola, els van fotografiar i després, en les classes de música i educació física, van crear una composició i posteriorment una coreografia.

En la trobada de Ravenna es compartiran experiències i es dissenyarà el planing del curs actual.