S’acosta la Castanyada i avui els Conillets, els Ocells, els Lleons i les Gavines ens hem trobat per preparar plegats la massa per poder fer els panellets.

Amb els ingredients que hem portat tots els alumnes de l’Escola, les Puputs ens han preparat les quantitats necessàries de sucre i d’ametlla. Hem cuit les patates al Cafè de l’Ateneu.

Les Gavines han baixat amb tots els ingredients preparats i ens hem distribuït per classes tots barrejats.

A cada taula hi havia 2 Conillets, 2 Ocells, 2 Lleons i 2 Gavines. També hem comptat amb la col·laboració de mares, pares, tietes… Les Gavines ens han explicat els ingredients i hem començat a pelar i aixafar les patates. i després ja hem barrejat el sucre i l’ametlla en pols.

Ara toca deixar reposar la massa i demà…. tothom a fer panellets!!