Com ja sabeu fa dies que estem treballant la història de la nostra Escola perquè aquest any fa 40 anys que es va poder recuperar.

Doncs aprofitant aquest aniversari, els nens i nenes de Cicle Mitjà un matí vam convidar a l’Assumpció, que va ser una de les tres primeres mestres de l’Ateneu, i que encara hi treballa. Ens va explicar de manera molt visual quin va ser l’origen de l’edifici, del nom, de la gent que anava a aquesta escola al principi quan es va fundar i fins ara.

Ens ho va explicar molt bé i mentre ho feia anava muntant una corda des d’on penjaven més cordes assenyalant així els moments més importants: la inauguració de l’edifici, el tancament de l’escola, la recuperació, la inauguració de cada una de les classes, etc

A més a més, li vam poder fer totes moltes preguntes que ens interessaven.