A l’Escola ja tenim ganes de veure l’hort en funcionament. El treball que les diferents classes fem a l’hort permet desenvolupar la capacitat d’observació de la natura, fer hipòtesis, contrastar-les…. A partir d’un treball cooperatiu que inclou decidir què podem plantar segons l’època de l’any, coordinar-se per dur a terme les diferents accions, responsabilitzar-se per tal que l’hort estigui en unes bones condicions, fer-ne el seguiment… I després, quan arriba el moment, permet als alumnes recollir les hortalisses i verdures i compartir plegats un àpat amb aquests ingredients.

Aquesta setmana les Puputs i les Gavines han començat a plantar bròquil, pastanagues, enciam trocadero, enciam de fulla de roure, cebes i escaroles.

Esperem que ben aviat començarem a veure com creixen i segur que la resta de classes s’animarà a donar vida a l’hort.

Hort1617