El dimecres 2 de març vam assitir a les Jornades d’intercanvi de les Escoles Verdes de Catalunya, que van tenir lloc a Manresa.

Les mestres que hi vàrem anar vam poder compartir les experiències que realitzen les diferents escoles, algunes d’elles a partir de vídeos.

Ens vam organitzar en petits grups i cada un de nosaltres va explicar les activitats que realitzem a l’escola sobre les temàtiques d’Escoles Verdes. Després d’aquest espai d’intercanvi ens vam trobar tots junts per escoltar la conferència de la Rosa Lòpez, sobre la gestió del temps.

Mentrestant els alumnes, Fiona Angullo i Maria Campos, de la classe de les Gavines, van fer una passejada pels voltants de la torre Fluvià i després van crear conjuntament uns arbres amb les diferents activitats que realitzen a les escoles.

escolesverdes