Aquest any hem celebrat Sant Jordi encara que no fos el dia 23. Va ser una setmana intensa de tres dies on vam poder recitar poemes que ens havien agradat (Poemes amb classe), llegir per qualsevol lloc de l’Escola (Llibre sota el braç) i finalment divendres les activitats estrella: representació de Cicle Superior a la classe dels més petits, la representació de Sant Jordi i l’activitat de l’AMPA Mou-te pels contes. Va ser un dia fantàstic on tothom va gaudir-ne molt. La representació de les Gavines va ser un èxit per què estava molt ben preparada i el Mou-te pels contes va estar molt bé perquè tots els contistes eren exalumnes de l’Ateneu, ja que aquest any celebrem els 40 anys de la recuperació de l’Escola!