El dissabte 25 de maig vam celebrar la Festa Esportiva i Cultural d’extraescolars de l’AMPA de l’Ateneu.  Vam començar la tarda amb l’ombra de teatre “the Gruffalo” que van preparar els alumnes de speaking i vam seguir amb l exhibició de guitarra.

Després vam animar els equips de l’escola de pre-esport, iniciació esportiva i poliesportiu (amb partits oberts també a tots els alumnes de l’escola) i vam disfrutar de les exhibicions i balls de les extraescolars de gimnàstica rítmica, hip-hop i patinatge.

Aquest any tots els participants en les extraescolars van rebre un porta-entrepans com a detall de l’AMPA.

Com cada any la festa es va acabar amb el tradicional partit de pares i mares contra els Castors.