Enguany el projecte que hem treballat  ha estat l’abella perquè el nostre centre ha estrenat nou logo .
Les propostes de treball, que els mateixos alumnes han  aportat a cada classe han estat  originals i engrescadores: crear un rusc gegant, conèixer de ben aprop el treball d’un apicultor, observar l’anatomia de les abelles…
Hem investigat molt i hem après coses que ni ens imaginàvem!
Sabíeu que les abelles reines poden arribar a pondre 2.000 ous al dia? O que volen d’una forma especial per comunicar a la resta de les abelles on hi ha menjar? O que els abellots moren després de fecundar a la reina?
Les hem observat i hem fet un dibuix naturalista del insecte, hem agafat la figura hexagonal de les cel·les del rusc per imaginar-nos i crear nous objectes amb la mateixa figura geomètrica (ulleres, caixes, ordinadors, etc.), ens hem transformat en abelles amb l’ajuda d’una disfressa, hem parlat sobre la seva jerarquia i organització, hem inventat un joc de preguntes per descobrir qui en sabia més sobre aquest insecte (en català i en anglès), hem conegut la seva manera de viure, la seva reproducció, la importància de les abelles en el nostre planeta (Albert Einstein ja va dir que sense abelles, la vida del home acabaria desapareixen), l’aportació alimentaria de la mel…i un munt de coses més sobre les abelles i el seu món.

També hem rebut la visita de diferents apicultors que ens has explicat la seva feina, les eines que utilitzen, el procés d’obtenció de la mel, etc.
El divendres a la tarda va tenir lloc la festa d’inauguració, amb l’espectacle d’animació de la Tresca i la Verdesca. Junts, alumnes, famílies i mestres, vam gaudir d’un animat i engrescador tret de sortida a la nostra exposició.