Al llarg d’aquest curs  diferents espais de la nostra Escola han estat “ocupats” per llibres especials, que d’una manera o altra volien cridar la nostra atenció i motivar els infants i a les seves famílies a endinsar-se en el món dels llibres i en la lectura.

Pot ser molts de vosaltres, tot passejant per l’Escola, heu vist llibres en llocs incomprensibles, oi?

Hem preparat uns espais de seducció que mostren “mitges veritats”, que ensenyen la poteta, que ens enganyen com fan els “aparadors”…

Així, si us hi heu fixat bé, haureu vist un llibre amagat al “sabater” de la Llar; un llibre damunt d’un faristol; un altre llibre envoltat de lletres; un llibre “plantat” a l’hort; un llibre de detectius darrera d’una portada sensacionalista….

I per si us ho heu perdut, tot seguit us mostrem algunes imatges.