PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Es poden matricular a primer curs del segon cicle d’educació infantil (EI3/I3/P3) pel curs 2020-2021 els infants que compleixen 3 anys el 2017.

Es poden matrícular a la Llar d’Infants els infants nascuts entre el 2018 i el 2020.

OFERTA DE PLACES AL CENTRE

LLAR D’INFANTS:

Per qualsevol consulta sobre la preinscripció o matrícula a la Llar d’infants poseu-vos en contacte a través del correu [email protected] o dels telèfons 601641040 o 938030406 de 9h a 13h.

2N CICLE EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

El període de preinscripció serà del 13 al 22 de maig de 2020.

El tràmit es farà online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre i substituint-se pel formulari telemàtic i el posterior enviament de la documentació necessària (escanejada o fotografiada) mitjançant un correu a la bústia electrònica del centre demanat en primera opció. Rebreu una resposta de l’Escola via correu electrònic.

La documentació s’haurà d’enviar a: [email protected]

Les dades del centre per omplir la sol·licitud són:

Nom del centre: Escola Ateneu Igualadí               Codi de centre: 08077162

Els documents acreditatius escanejats o fotografiats que cal adjuntar són:

• · Resguard de la sol·licitud de preinscripció obtinguda a través del portal.
  • · DNI (pare, mare o tutor).
  • · DNI de l’alumne (si en té)
  • · Llibre de família.
  • · Certificat d’empresa si pare/mare treballa a Igualada (només en cas que el domicili estigui fora d’Igualada).
  • · Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental.
  • · Documentació que acrediti ajuda de renda garantida.
  • · Certificat de discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau.

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, es disposarà d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. La preinscripció presencial estarà disponible a partir del 19 de maig i fins el 22 de maig. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant per telèfon o  a través d’Internet.

Per fer-ho, caldrà demanar cita prèvia a l’Escola mitjançant els telèfons de contacte o via mail.

Telèfons de contacte:  938030406 o 601641040

Correu: [email protected]

Només es permetrà l’entrada d’un membre de la família al centre i caldrà que porteu: elements protectors (mascareta i guants), un bolígraf per omplir la sol·licitud i les fotocòpies dels documents acreditatius.

Per a més informació podeu consultar: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/info-general/

Per a qualsevol dubte, restem a la vostra disposició en els telèfons o mails de contacte.

Informació actualitzada pel Departamet d’Educació a data de 7 de maig del 2020
portes_obertes02

Si voleu més informació del procés de preinscripció cliqueu el següent enllaç:  Web oficial del Departament d’Ensenyament