PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

2021 Autorització COMPTE FAMILIES

2021 CARTA COMPROMÍS

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Es poden matricular a primer curs del segon cicle d’educació infantil (EI3/I3/P3) pel curs 2020-2021 els infants que compleixen 3 anys el 2017.

Es poden matricular a la Llar d’Infants els infants nascuts entre el 2018 i el 2020.

OFERTA DE PLACES AL CENTRE

Ja podeu consultar les llistes ordenades.

LLISTATS ORDENATS DEFINITIUS  PREINSCRIPCIÓ 2020/2021

NOVETAT!!!!!

ALUMNES ASSIGNATS A L’ESCOLA ED. INFANTIL I PRIMÀRIA CURS 2020 / 2021

ALUMNES AMB LLISTA D’ESPERA ED. INFANTIL I PRIMÀRIA CURS 2020/2021

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ LLAR D’INFANTS CURS 2020/2021

LLAR D’INFANTS:

El Departament d’Educació ha autoritzat la titularitat de la nostra LLar d’Infants a l’Ajuntament d’Igualada a partir del curs 2020-2021. Per tant,  la Llar d’Infants de l’Escola de l’Ateneu passa a ser de titularitat municipal, amb tots els canvis que això implica a nivell de gestió i funcionament.

Els infants que el curs 2019-2020 estan inscrits a la nostra Llar, se’ls hi manté la plaça pel curs vinent.

Les preinscripcions s’han de fer a través del web de l’Ajuntament d’Igualada.

LLISTATS D’ADMESOS

LLISTAT ADMESOS LLAR GRUP EDAT 0-1

LLISTAT ADMESOS LLAR GRUP EDAT 1-2 ANYS

LLISTAT ADMESOS GRUP EDAT 2-3 ANYS

LLISTES D’ESPERA

LLISTA D’ESPERA LLAR GRUP EDAT 1-2

LLISTA D’ESPERA LLAR GRUP EDAT 2-3

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

LLISTAT PREINSCRIPCIONS LLAR 0 ANYS

LLISTAT PREINSCRIPCIONS LLAR 1 ANY

LLISTAT PREINSCRIPCIONS LLAR 2 ANYS

ATENCIÓ!!! ANOTEU EL NÚMERO DE SOL·LICITUD QUE US CORRESPON JA QUE TOTES LES COMUNICACIONS RESTANTS ES FARAN RELACIONADES AL NÚMERO DE SOL·LICITUD.

PER RECLAMACIONS O CONSULTES PODEU CONTACTAR AL CORREU ELECTRÒNIC:           [email protected]

2N CICLE EDUCACIÓ INFANTIL I EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

El període de preinscripció serà del 13 al 22 de maig de 2020.

El tràmit es farà online, a través del portalpreinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre i substituint-se pel formulari telemàtic i el posterior enviament de la documentació necessària (escanejada o fotografiada) mitjançant un correu a la bústia electrònica del centre demanat en primera opció. Rebreu una resposta de l’Escola via correu electrònic.

La documentació s’haurà d’enviar a: [email protected]

Les dades del centre per omplir la sol·licitud són:

Nom del centre: Escola Ateneu Igualadí               Codi de centre: 08077162

Els documents acreditatius escanejats o fotografiats que cal adjuntar són:

• · Resguard de la sol·licitud de preinscripció obtinguda a través del portal.
  • · DNI (pare, mare o tutor).
  • · DNI de l’alumne (si en té)
  • · Llibre de família.
  • · Certificat d’empresa si pare/mare treballa a Igualada (només en cas que el domicili estigui fora d’Igualada).
  • · Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental.
  • · Documentació que acrediti ajuda de renda garantida.
  • · Certificat de discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau.

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, es disposarà d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. La preinscripció presencial estarà disponible a partir del 19 de maig i fins el 22 de maig. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant per telèfon o  a través d’Internet.

Per fer-ho, caldrà demanar cita prèvia a l’Escola mitjançant els telèfons de contacte o via mail.

Telèfons de contacte:  938030406

Correu: [email protected]

Només es permetrà l’entrada d’un membre de la família al centre i caldrà que porteu: elements protectors (mascareta i guants), un bolígraf per omplir la sol·licitud i les fotocòpies dels documents acreditatius.

Per a més informació podeu consultar: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/info-general/

Per a qualsevol dubte, restem a la vostra disposició en els telèfons o mails de contacte.

Informació actualitzada pel Departamet d’Educació a data de 7 de maig del 2020
portes_obertes02

Si voleu més informació del procés de preinscripció cliqueu el següent enllaç:  Web oficial del Departament d’Ensenyament