PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

DSC_0375

El procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i primària s’obrirà a l’abril de 2019.

Es poden matricular a primer curs de segon cicle d’educació infantil (EI3/I3/P3) els infants que compleixen 3 anys el 2019 .

El procés de preinscripció dels ensenyaments de la llar d’infants està obert.

Portes Obertes

El proper diumenge 17 de març  farem la Jornada de Portes Obertes de 11h a 13h i consistiran en una presentació i la possibilitat d’explorar lliurement les instal·lacions de l’escola i parlar amb tots els mestres.

Si esteu interessats en conèixer el nostre projecte pedagògic i les nostres instal.lacions demaneu una entrevista personalitzada a la directora Dolors Casajoana al telèfon 93 803-04-06.

Si voleu més informació del procés de preinscripció cliqueu el següent enllaç:  Web oficial del Departament d’Ensenyament

Llar d’Infants (Curs 2018-19 i curs 2019-2020)

La nostra Llar d’Infants adapta l’entrada de l’infant a les vostres necessitats.

Acollim infants de 0 a 3 anys.

Si voleu conèixer les nostres instal.lacions i el projecte educatiu, demaneu una entrevista personalitzada amb

Alicia Bolaños que és la coordinadora de la Llar o amb

la directora de l’Escola Dolors Casajoana,

al telèfon 93 8030406.