• Últimes notícies · Més Notícies
  • Hola, som els Castors!

Estem molt contents de ser els més grans de l’escola i volem ser un bon exemple per a la resta de companys. Esperem gaudir d’aquest últim curs i divertir-nos aprenent.

Com a novetat, els Castors que ens quedem a dinar, podem anar a ajudar a les Formiguetes, que són els petits de dos anys.

El nostre càrrec a l’escola és tenir cura dels conills i les gallines que tenim al galliner.

Al llarg d’aquest curs tindrem delegats de classe, dos durant cada trimestre.

Hem estrenat ordinadors chrome books que ens aniran molt bé per l’estona de projectes.

Ens fa pena pensar que el curs vinent està previst reformar l’espai de cicle superior perquè

nosaltres ja haurem marxat però, igualment, esperem aprofitar al màxim aquest últim curs a l’escola.