Aquest curs continuem participant amb els alumnes i els mestres de les escoles d’Itàlia, Suècia i Turquia en el programa Erasmus de la Unió Europea en el projecte ”Creative Minds”.

Durant la propera setmana mestres de l’Escola faran una trobada deformació a Ravenna (Itàlia) per tal de coordinar les activitats per aquest curs.

L’objectiu d’aquest projecte és compartir diverses activitats, en l’àmbit digital, artístic, tecnològic, ciutadania i llengua estrangera.

En el passat curs hem compartit per Skype l’elecció del logo del projecte, activitat en la que van participar els alumnes de Cicle Mitjà, també estem treballant en l’app Getcoo, que ens permetrà localitzar punts d’interès de les ciutats que participen en el projecte.

Continuarem treballant en l’alfabet visual, que  ens permet fer una mirada acurada, precisa i detallada de les nostres ciutats per tal de fer-ne una exposició oberta a tothom.

Estem il·lusionats de compartir amb vosaltres les activitats d’aquest projecte que ens obre la mirada al món.