Avui hem fet la primera reunió de delegats verds de l’Escola. Ens presentem:

• Castors:      Marc

• Isards:        Eudald

• Gavines:    Tina

• Puputs:      Júlia

• Aranyes:    Jaouad

• Àguiles:      Pau

• Lleons:       Àngela

Després de presentar-nos hem repassat les nostres feines com a Delegats Verds: Sobretot vetllarem perquè tota l’Escola tingui consciència de la importància que té tenir cura del medi ambient. Dins l’Escola  vetllarem perquè tots els càrrecs verds funcionin correctament: Tenir cura de les plantes, de l’hort i de la compostadora; utilitzar bé les papereres de reciclatge, revisió i buidatge de les de paper i de les de plàstic i continuar tenint una Escola i un pati nets;  vigilar que s’apaguin els llums, no malbaratar l’aigua i aprofitar bé el material; vetllar perquè no hi hagi massa soroll a l’Escola; i tenir cura del nostre galliner.

També vetllarem per una alimentació més saludable i continuarem amb el dimecres com a dia de la fruita. Som un grup amb molta empenta i amb moltes ganes d’ajudar a la nostra Escola a tenir cada vegada més cura del medi. El Marc ens ha explicat què és el canvi climàtic, l’Eudald ens ha comentat una notícia sobre el problema dels plàstics, la Tina ens ha ensenyat una notícia que tenen als espais de CM també sobre el tema dels plàstics, la Júlia ens ha donat moltes idees sobre la feina que podem fer com a delegats verds. I els més petits del grup han escoltat amb molt d’interès per poder-ho explicar tot a les seves classes.

I……. després de reflexionar-hi…….. Hem decidit declarar la guerra als plàstics!

TOTS CONTRA ELS PLÀSTICS!!!!

Aquest curs el dedicarem a intentar reduir la utilització de plàstics en el nostre entorn més proper.

La primera feina que farem serà buscar informació sobre els plàstics: d’on surt el plàstic, quant de temps tarden en desaparèixer, utilitats, problemes,  tipus que hi ha,…..

Quan ens tornem a trobar ja començarem a reflexionar-hi més i a proposar actuacions a fer.

Us animem a tots a participar-hi!!