Avui acaba un curs diferent, extrany i difícil en el que infants, famílies i mestres ens hem hagut d’adaptar i reinventar per poder seguir endavant.  La situació ens ha obligat a viure situacions insòlites, moments durs,… però que també ens ha aportat coses bones.

Recordem que hem passat gairebé dos trimestres a l’Escola, lluny de la situació actual, en els que vam portar a terme molts projectes, activitats, sortides,… un munt d’aventures viscudes que també formen part d’aquest curs.

Des de l’Escola us volem agraïr el suport i la col·laboració que les famílies ens heu fet al llarg de tot el curs i especialment en els darrers tres mesos. Crec que podem dir molt satisfets que tenim una gran comunitat educativa i que junts fem Escola.

Tanquem doncs un curs ple d’emocions, aprenentatges, experiències ….convençuts que entre tots fem la millor escola possible.

Tant els infants com els mestres us desitgem unes bones vacances i esperem retrobar-nos amb la màxima normalitat possible a l’ESCOLA!!!

LIPDUB MESTRES

ELS PETONS DE L’ATENEU