Aquesta tarda els alumnes, els mestres, les famílies i tot el personal de l’Escola ens hem trobat al teatre de l’Ateneu per acomiadar els Castors.

Cada classe ha escollit el record que volia oferir als Castors: els Conillets, els Ocells i els Lleons els hi han ofert el video musical d’una actuació que van fer plegats; les Àguiles un muntatge fotogràfic sobre el projecte “Padrins de lectura; una percussió corporal per part de les Aranyes; les obres de teatre de les Puputs; una cançó que han cantat les Gavines i una actuació musical dels seus companys més pròxims, els Isards.

Ha sigut una tarda molt bonica, on tots hem gaudit plegats i, tot cantant la cançó de l’Escola, ens hem desitjat un bon estiu. Molta sort Castors en aquesta nova etapa!!