Els dies 16 de febrer, 2 de març, 9 de març, 10 de març i 16 de març de 2019 s’han celebrat les jornades atlètiques corresponents als jocs escolars amb una molt bona participació dels esportistes i equips de l’escola. El 16 de febrer de 2019 es va celebrar el Cros Comarcal amb la participació dels equips de poliesportiu i que va suposar la classificació de 9 alumnes de l’escola per participar, el dia 10 de març de 2019, al Cros Nacional que es va còrrer a Reus. D’altra banda els dies 2, 9 i 16 de març també es van celebrar els campionats comarcals d’atletisme i de relleus de les categories Benjamí i Aleví on l’escola de l’Ateneu va destacar en participació, participació femenina i bons resultats. Enhorabona a totes i a tots!!!!!.