L’AMPA en col·laboració amb l’Escola, ha realitzat un nou calendari amb les fotografies de tots els grups-classe. A finals de trimestre es va iniciar la venda dels calendaris, que ha suposat un ingrés de 500 euros  a la Guardiola Solidària d’enguany.

Gràcies a aquest fons econòmic, tots els alumnes de l’Escola podran gaudir de les sortides del curs, a partir d’ajuts per subvencionar aquestes sortides que organitzem a les aules i que formen part del projecte curricular de l’Escola. Aquest projecte ajuda a cohesionar els grups  i a sentir-se part d’una comunitat que no exclou a ningú.

Des de l’equip de mestres es valora positivament aquesta iniciativa.

Tenim clar que la millor manera d’avançar és fer-ho plegats. La nostra intenció és donar continuïtat a aquest projecte.

També volem agrair la rebuda de dos sobres a la Caixa de la Guardiola Solidària que es troba a secretaria de 25 euros i 30 euros respectivament.

Moltes gràcies a tots / totes per fer-ho possible!

Entre tots fem una Escola millor