El passat dimecres, els Isards i els Castors vam participar a la Trobada lúdica que organitzaven els alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Anoia. Va ser tot un matí de jocs, activitats esportives i dansa al Xipreret.

Els alumnes de 3r de la ESO van organitzar i dinamitzar totes les activitats per als alumnes de cicle superior de les 3 escoles vinculades (Mowgli, Jesús-Maria i Ateneu Igualadí), juntament amb els alumnes de 1r d’ESO de l’Escola Anoia.

Van haver-hi activitats de dansa, jocs sensorials, jocs cooperatius, jocs tradicionals i altres jocs lúdics amb l’objectiu de fomentar l’activitat i la cohesió entre els nens i nenes de les altres escoles.

L’Escola Anoia ens va convidar a esmorzar pa amb xocolata, fruita i suc.

Els Isards i Castors estem molt agraïts per aquesta iniciativa i ja esperem la propera!