​Dissabte ​2 ​de març es va celebrar el carnaval a la nostra ciutat i l’escola de l’Ateneu va participar-hi amb un total de 110 persones inscrites.

Ens vam trobar i vam fer plegats de la tradicional botifarrada tot gaudint de la company​i​a dels participants. Aquest any no hem format varis grups i tots érem alumnes que anaven d’aniversari, un aniversari molt especial, ja que aquest any celebrem els 40 anys de la recuperació de l’escola de l’Ateneu.

Nens, nenes, pares i mares tots vam tornar a ser nens per un dia i ens vam vestir d’alumnes d’aquesta escola que està d’aniversari, i amb els nostres complements de pati i de festa d’aniversari vam donar el nostre toc de color en aquesta rua ballant tant com vam poder i passant-nos-ho super bé davant de la nostra fantàstica carrossa, un gran pastís d’aniversari, amb les seves cireretes i les seves espelmes que no hi podien faltar.

Però en el moment de la Performance, tot era més negre, els mestres i Rotenmeiers ens van ensenyar com era l’escola fa 40 anys. Ens vau fer molt riure capellans, mestres i senyoretes Rotenmeiers, però per sort això ja és història.

Un any més us hem animat a participar d’aquesta festa de carnaval que organitzem des de l’AMPA i agraïm a tot el grup de pares i mares de la comissió de Carnaval que ho han fet possible, us donem infinites gràcies per la feina ben feta!!!!

L’AMPA de l’escola de l’Ateneu ha quedat enguany en el 7è lloc d’aquest carnaval, i aquest any podem estar molt contents de la nostra participació i d’haver arribat, ja que com tots sabeu fins a l’últim moment no sabíem si podríem sortir degut a problemes tècnics amb el remolc que finalment vam poder resoldre tant sols un dia abans. Així que carrossaires…. GRÀCIES per l’esforç i les hores dedicades!

I una vegada més, a tots els participants, moltíssimes gràcies per la que vam liar!!! Tots fem escola i tots fem AMPA.

Us deixem un petit recull d’imatges, SOU EXTRAORDINARIS!!!!!

Un any més… Ha estat un plaer.