ARRIBA L’HORA DE TRIAR LLAR D’INFANTS O ESCOLA

Si teniu al voltant vostre infants, coneixereu de ben a prop la preocupació que comporta per a les famílies haver de triar llar d’infants o escola de primària per als menuts de casa. És un moment important perquè el petit o petita s’hi passarà uns quants anys, crearà lligams molt forts, serà la seva segona família, aprendrà valors, es divertirà, creixerà…

Hi ha molts criteris que les famílies tenen en compte: mida de l’escola, proximitat, laïcitat, valors, línia pedagògica, flexibilitat i horaris, etc.

Un estudi de la Fundació Jaume Bofill conclou que els principals són: qualitat del professorat, projecte educatiu, perfil dels alumnes de l’escola i proximitat a la llar; i recomana aplicar-ne set més per saber escollir amb encert: proximitat, projecte de centre, encaix entre família i l’escola, saber com és el teu fill, vinculació de l’escola amb els pares, escola comunitària i capacitat tutorial del centre.

Finalment és imprescindible concertar una visita o aprofitar la jornada de portes obertes.

A l’Escola de l’Ateneu podeu concertar una entrevista quan vulgueu amb una trucada de telèfon al 93 803 04 06 o visitar-nos durant la Jornada de Portes Obertes del proper diumenge 17 demarç  d’11h a 13 h.

Us recordem que les inscripcions per a la llar d’infants de 0 a 3 anys estan obertes permanentment.