A la classe de les Àguiles hem rebut la visita d’uns exalumnes de la nostra escola que per les nosaltres són especials: El Jordi,  pare de la Mar,  i la Margarida, mare de l’Amélie. Volíem saber com era l’escola els anys que ells van ser alumnes ( els espais, el pati, les classes, com s’organitzaven, quines activitats feien,…). El Jordi, juntament amb els seus companys, va ser la primera promoció que va tornar a iniciar l’escolarització a l’Ateneu, ara fa 40 anys.

Amb ells hem descobert que al llarg de tots aquest anys hi ha coses que han canviat i evolucionat molt  ( la tecnologia, la distribució i adequació de noves classes i espais, …) però d’altres es conserven ( les rajoles del terra i  de les parets, els noms de les classes, el galliner, les sortides i colònies,…).