Ahir 24 de maig es va celebrar a Igualada, al Museu de la Pell d’Igualda, una Jornada Intercanvi Territorial d’Escoles Verdes de l’Anoia. L’objectiu de la trobada era intercanviar experiències mitjançant una fira de mostres. Hi vàrem assistir dues mestres i quatre alumnes de Cicle Superior, la Gina, la Fiona, el Quim i la Laura. Els alumnes van preparar una presentació sobre “el mar en perill” a partir del treball realitzat a l’Escola i durant l’estada a l’Escola del Mar de Cubelles.

Després de dinar vam passejar fins als horts urbans i vam poder realitzar diferents tallers; crear una caixa niu, plantar a l’hort, passejada pel riu i construcció d’un hotel d’insectes.

Va ser un dia diferent i vam tornar a l’Escola amb bones idees!!

La fira de mostres consistia en explicar als altres alumnes interessats de les diferents escoles el seu treball i, alhora, passejar per la fira i aturar-se a conèixer les experiències que presentaven les altres escoles. Posteriorment ens vam trobar alumnes i mestres per fer una valoracio de les diferents propostes i acordar quines coses podríem dur a terme a la nostra Escola. També vam tenir l’ocasió de fer arribar als representants polítics demandes mediambientals per a la nostra Escola i per la nostra ciutat.