Avui 8 de març es commemora el Dia Internacional de la Dona i es reivindica la igualtat de gènere i el paper de la dona en la nostra societat. Durant tot el dia a les aules hem treballat la sensibilització envers aquest tema, realitzant un seguit d’activitats adients a cada cicle educatiu. Per mitjà de contes, com “La princesa cavaller” i “El príncep Ventafocs”, jocs i dinàmiques els infants han pogut reflexionar i qüestionar-se el paper de les dones en la nostra societat. Amb la nostra voluntat de crear ciutadans del futur crítics i respectuosos, creiem que el paper de l’Escola és essencial per acabar amb aquestes desigualtats i aconseguir una societat més justa i respectuosa per tothom. En les diferents converses els i les alumnes han parlat dels diferents rols, de les feines domèstiques, de les imatges publicitàries, de les joguines i dels colors que s’associen a un gènere determinat.

Hem aprofitat per escoltar conjuntament “Cançó de lluita” del grup Roba Estesa.