• El nostre projecte de socialització de llibres i material ajuda a fer un ús racional dels recursos i estalvia diners a les famílies.

1. L’Escola, conjuntament amb l’AMPA, es va proposar endegar un projecte de socialització dels llibres de text amb els objectius següents:
    2. Racionalitzar la despesa en llibres de text que s’han d’adquirir al començament de cada curs.
      Buscar una fórmula per estalviar recursos, paper i diners.
      Fomentar els valors de:
      · Compartir i respectar els béns de tots
      · L’austeritat i la utilització racional dels recursos
      · El consum sostingut
      · El reciclatge
      · La companyonia i la responsabilitat
      · El costum d’uns hàbits concrets específics

1. Actualment aquest projecte s’ha anat ampliant i beneficia tots els alumnes de l’Escola. Inclou els llibres de Primària, i també material com ara carpetes, compassos o calculadores, dels quals l’alumne fa ús però que són reutilitzats cada curs per nous alumnes l’Escola. Aquest projecte ha esdevingut un model per a altres centres de la ciutat i un treball de valors important per als nostres infants.

El fet de participar en el Programa cooperatiu per al foment de la reutilització de llibres de text i material didàctic del Departament d’Educació representa una reducció important en la despesa de les famílies de l’Escola.

• lecturaSANYO DIGITAL CAMERA