• PISCINA CALFONT - dia 3 011

• A l’Escola oferim l’activitat de natació als nens d’Educació Infantil 5 anys, i de Cicle Inicial 6 i 7 anys. Durant tres anys seguits, i dins de l’horari escolar, els grups de classe van a les instal·lacions del gimnàs de Cal Font, al centre d’Igualada.
    En primer lloc, donem la possibilitat als infants de confiar el propi cos a l’aigua: flotar, submergir-se, utilitzar l’acció de les cames per desplaçar-se i ser independents dins l’aigua, etc. Més endavant es busca dominar les habilitats apreses i desenvolupar una base per poder desplaçar-se en posició dorsal i ventral, prioritzant l’acció de les cames com a principi per moure’s dins l’aigua. Utilitzem un ampli ventall d’experiències natatòries per aprendre a nedar.

• piscina