• L’Escola d’Estiu és una activitat de temps lliure que complementa la tasca educativa incidint en els mateixos valors i criteris que es treballen en el dia a dia a l’Escola. Es dóna plena importància al joc com a eina educativa i d’aprenentatge. El joc forma part de la cultura pròpia dels infants i és fonamental per al seu creixement físic, intel·lectual i social.

L’Escola d’Estiu de l’Ateneu s’organitza prioritàriament a partir dels objectius següents:

Escola Estiu

• – Oferir als infants un recurs socioeducatiu durant els mesos d’estiu que promogui alternatives per a l’ús adequat del temps de lleure.
      – Afavorir la socialització dels nens i nenes en les diferents activitats.
      – Potenciar el desenvolupament imaginatiu i creatiu dels infants.
      – Facilitar a les famílies la compaginació de la vida familiar i laboral.
      – Treballar valors com la solidaritat, l’amistat, la responsabilitat, la confiança i el respecte cap als altres.
      – Promoure activitats de respecte amb l’entorn.

• Ja tenim aquí l’Escola d’Estiu 2017!

Aquest any us proposem un recorregut pel laberint de les emocions de manera diferent.

A partir d’uns personatges ens endinsarem en un món màgic acompanyant als infants a expressar les emocions d’una forma lúdica i divertida a traves del joc, tallers, remullades i un ventall d’activitats engrescadores.

A llarg de les setmanes treballarem les emocions amb l’ajuda d’uns personatges ben peculiars, procedents d’un altre planeta, amb qui emprendrem un viatge per diferents indrets del món. Us hi animeu?

A continuació teniu l’enllaç al formulari d’inscripció online, la circular informativa, el full d’autoritzacions generals i la fitxa de salut.

Enllaç al formulari online:

INSCRIPCIÓ ESCOLA D’ESTIU 2017

INFORMACIÓ GENERAL ESCOLA D’ESTIU 2017

PROGRAMACIÓ ESCOLA D’ESTIU 2017 – EMOCIONA’T

AUTORITZACIONS GENERALS  2017

FITXA DE SALUT 2017

AUTORITZACIÓ MEDICAMENTS 2017 (NOMÉS PER A ÚS PUNTUAL)

Escola Estiu