• L’Escola de l’Ateneu ofereix el servei d’acollida matinal als seus alumnes, de 3/4 de 8 a les 9 del matí.

Aquest servei el gestiona l’AMPA d’Escola

Aquest servei es duu a terme a l’espai que ocupa el menjador de l’Escola. L’entrada es fa pel carrer Sant Carles.

Tots els nens de l’escola, d’I3 a P6, poden utilitzar aquest servei, ja sigui de forma esporàdica o regular des del primer dia de curs.

Per poder utilitzar aquest servei no cal inscripció. Els nens i nenes poden assistir-hi sempre que la família ho necessiti. Hi ha un control diari de l’assistència i es cobra mensualment a cada família segons els dies que hagin fet ús d’aquest servei.

Les responsables d’aquest servei són dues monitores, la Sandra Sayavera i la Míriam Vidal. A elles correspon la tasca de procurar que el servei funcioni de manera correcta i eficient, tant pel que fa a la tasca pedagògica com a la d’organització.

PREUS ACOLLIDA MATINAL 2017 / 2018

• ACTIVITAT LLIURE 1 (1)PINTEM PEDRES (1)