AMICS DEL BOSC

dsc00988

Els mestres d’Educació Infantil hem volgut traslladar el treball que realitzem a l’aula a un espai molt més vivencial, directe i motivador. El projecte Amics del Bosc és molt enriquidor pels nostres alumnes, tant pel que fa a aprenentatges, com a la cohesió de grup i a l’autonomia personal.

Els nostres alumnes poden gaudir sistemàticament de l’entorn i de les múltiples possibilitats que ofereix.

dscf3558
dscf3518

dsc00965

Experimentar en directe certs aspectes de coneixement del medi (estacions de l’any, el món natural, el pas del temps, el riu, la fauna,…), del coneixement d’un mateix (autonomia personal, seguretat i confiança, companyerisme, col·laboració, els sentits i les sensacions, creativitat,…) i dels diferents llenguatges (matemàtic, plàstic, musical i corporal).