educació física

• A l’Escola de L’Ateneu entenem l’educació física com una àrea on es realitza un treball integral dels nens i nenes:

la dimensió de l’activitat física (aquella més motriu), d’hàbits saludables, de l’expressió i la comunicació social i del joc motor i el temps de lleure com un tot, sense deixar de banda l’afectivo-social que ja hi apareix implícita en les relacions que si estableixen.

Les activitats extraescolars, en les quals participen gran part dels alumnes, cobreixen no només els esports més coneguts sinó una gran varietat de modalitats per a totes les edats.

• Els alumnes d’Educació Infantil comencen ja de ben petits a descobrir la gran varietat de materials que tenim al gimnàs i aprenen, jugant, a conèixer el seu cos i l’espai que els envolta.

Els Lleons (5-6 anys) i el Cicle Inicial (6-8 anys), per altra banda, aprenen i milloren la natació una vegada per setmana.

Les Gavines (9-10anys) gaudeixen d’una hora setmanal per a fer activitats físiques complementàries, on descobreixen esports menys coneguts i jocs tradicionals.

Durant el curs escolar, com a Escola, també participem en activitats esporàdiques lligades a la nostra ciutat, com ara la Cursa Popular, la Festa de la Bicicleta, les trobades esportives amb altres escoles, etc.

Tot això conforma un ambient en el qual cada persona té la oportunitat de viure una gran diversitat d’activitats físiques, i així tenir un ventall ben ampli, per poder escollir quina o quines són aquelles que més li agraden i gaudir de l’esport.

jocscooperatius1

• DSC02126IMG_0059