•  La llengua anglesa s’introdueix a l’Educació Infantil a partir de cançons, contes i jocs

Els nens i nenes en els primers anys de l’escolaritat són extremadament receptius als nous aprenentatges. Als infants, com més petits són, més fàcil els és captar el funcionament intern d’una llengua. Saben què vol dir un missatge en una situació concreta sense necessitat de traduir-lo.

Els petits capten i repeteixen amb facilitat la pronúncia del mestre. Aquesta capacitat se’ls fa més difícil com més grans comencen l’aprenentatge. Per aquestes raons introduïm precoçment l’anglès.

DSC09323(1)

• lleons phone

•  Integrem la llengua anglesa en el dia a dia de l’alumnat

· Anglès precoç a Educació Infantil
    · Ampliació de les hores de dedicació i grups reduïts
    · Incorporació d’un auxiliar de conversa
    · Expressió oral en anglès mitjançant contes i obres de teatre
    · Utilització de noves eines: gravacions en vídeo, jocs digitals, converses per Internet amb exalumnes que estudien a l’estranger, o intercanvis amb escoles o alumnes d’altres països.

Science in English