Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

El dia de St Jordi, a l’Escola de l’Ateneu, després de la bonica representació de la Llegenda de Sant Jordi que ens van oferir les Gavines (alumnes de 4rt), des de l’AMPA ens van convidar a participar en la segona edició de MOU-TE PELS CONTES.

‘Mou-te pels contes’ és una passejada per diferents espais de l’Escola on vam trobar diverses propostes de contes que ens oferiren mares i pares, avis i àvies, i també alguns exalumnes de l’Escola.

Si  ens vam quedar al pati,  vam poder  ‘Sopar plegats’ amb el Jose Navarro, que ja tenia la taula parada per rebre’ns, o bé endinsar-nos en ‘El Mar’, amb la Maite Torres, que ens va preparar un gran oceà per refrescar-nos. També vam poder  dirigir-nos ‘Cap a Oz’, on ens esperava la Sara Prats amb alguna sorpresa, o bé ‘Demanar un desig’ a la Fatima Jellouli, que ens va ensenyar  com s’escriuen algunes lletres en àrab. Si entràvem a l’Escola, sentirem un ‘Cric Cric’ i una musiqueta de la mà del Rodrigo Iturregui i la seva guitarra, mentre que en Jordi Sanahuja ens preguntava  ‘Què? Qui? Com?’ tot movent els guixos per la pissarra. Pintarem? Això ens ho va explicar la Carme Mateu i les seves ceres de colors, i amb en Maure Vidal ens vam enfilar ben amunt per ‘Tastar la Lluna’.  Si pujàvem  les escales,  vam poder  ‘Viatjar a l’Àfrica’ per conèixer la història d’Abofrapà de la veu de l’Esteve Camps; també vam poder  sentir com són les ‘Paraules’ de la fàbrica de la Laura Oropesa,  vam poder ballar amb un curiós drac cuiner mentre en Xavier Marginet tocava la guitarra, o vam poder escoltar un emocionant ‘Patim Patam Patum’ amb la Irina Domènech i en Josep Martínez.

A tots els familiars i antics alumnes de l’Ateneu que vareu fer possible la passejada pels contes d’aquest any us volem donar les gràcies per acceptar el repte.  Gràcies per dir-nos que us feia molta il·lusió participar-hi , per les vostres idees,  els vostres contes i les vostres interpretacions.

Moltes gràcies a tots!

Esperem que tots hagueu gaudit d’aquesta passejada per l’Escola i pel món dels contes.