Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

Aquesta ha estat l’última entrevista que hem fet per a la revista i ha resultat, sense saber-ho, que la feina de productor és la primera per on es comença a fer una pel·lícula!! Al productor li arriben els guions i ell ha d’escollir el millor per a fer la pel·lícula que vol; ha de buscar el director adequat per a fer-la; ha de buscar els diners necessaris (els treuen sobretot de gent rica que vol posar diners en això); i ha de buscar tota la gent necessària per a fer-la. Ens han dit, però, que la feina de productor és, sobretot, una feina d’equip. Moltes gràcies per el vostre temps.

La Cèlia va ser alumna de l’Escola i recordava la nostra classe i a la nostra mestra!!