Aquest dissabte 2 de juny vam celebrar la Festa Esportiva i Cultural d’extraescolars de l’AMPA de l’Ateneu. Al matí els alumnes de judo han participat en el VII Torneig de Judo de l’Ateneu al gimnàs de l’escola, en el que també vam convidar alumnes d’altres escoles.

A la tarda vam animar els equips de l’escola de pre-esport, iniciació esportiva i poliesportiu (amb partits oberts també a tots els alumnes de l’escola) i vam disfrutar de les exhibicions i balls de les extraescolars de hip-hop, speaking, gimnàstica rítmica i patinatge.

Aquest any tots els participants en les extraescolars van rebre un LOT per anar de colònies com a detall de l’AMPA. Com cada any la festa es va acabar amb el tradicional partit de pares i mares contra els seus fills Castors i amb la bona notícia que cap pare o mare es va fer massa mal.