Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

Aquest any per celebrar Sta Cecília,  patrona dels músics, hem fet diverses activitats:

Els alumnes d’Educació infantil han gaudit de tot un seguit d’audicions que han anat a càrrec d’algunes famílies i d’alumnes de l’Escola. Han assistit també a un contacontes musical al Teatre de l’Ateneu, a càrrec de Gerard Mallorquí..

Els grups de  Cicle Mitjà han participat del Concert de la JOSA  “La flor de Molihuà” al Teatre de l’Ateneu. El concert es va enregistrar juntament amb les veus de tots els participants cantant la darrera peça i properament es publicarà en un cd que acompanyarà el llibre d’aquesta història.

Cicle Inicial i Cicle Superior van assistir a una activitat amb instruments de percussió anomenada “Drum Circle”, a càrrec de Santi Carcasona, a la pista de l’Escola Anoia.

Han estat uns dies plens de música i alegria.

Dimecres 22 de novembre les Puputs van fer un concert a la Llar. Al públic hi havia Formiguetes i Conillets

Després de l’èxit, també vam fer el concert a la classe de Lleons amb Ocells i Lleons.