• Últimes notícies · Més Notícies
  • La classe dels Isards és gran neta i bonica. Té molts murals, dibuixos i fotos que ens ajuden a aprendre. Els pupitres són individuals i estan posats en forma de rectangle i ens hi hem adaptat ràpid.

Tenim molts prestatges per posar llibres, jocs i el nostre material. Per sort tenim una porta de emergència.

Ens agraden els llibres i els quaderns nous. Compartim projectes amb els «Castors». Tenim càrrecs que no havíem fet mai: «bibliopati», control d’energia, enigma verbal i matemàtic. Sempre escrivim amb bolígraf, i ens hem d’esforçar a fer-ho bé.

Cada matí un encarregat escriu a la pissarra un vers del poema que ha triat i després ens el llegeix. Ens fa molta il·lusió ser els padrins de lectura dels nens i nenes de la classe dels Lleons.

A la classe dels isards hi ha gent de tot tipus: bromistes, simpàtics, despistats, una mica sorollosos (menys que l’any passat), tranquils, tímids, riallers, divertits i llestos.

Estem una mica nerviosos per les novetats d’aquest curs, però ja ens anirà passant.

La Carlota ha arribat d’una altra escola i ja ha fet bons amics. Tots els de la classe ens avenim força i quan ens enfadem ho arreglem ràpid. Procurem escoltar-nos i respectar-nos quan parlem. La nostra mestra, l’Assumpció, és amable i entre tots ens portem molt bé.