• VOLS CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA?

CONTACTA

TRUCA 93 803 0406

Llar d’Infants de 0 a 3 anys

Horari flexible i adaptable de 3/4 de 8 a 2/4 e 7.

La nostra llar d’Infants és un espai acollidor.  Oferim un espai de benestar  on l’infant és el centre i vetllem perquè es senti estimat i a gust.

Cada infant és únic i l’ajudem a desenvolupar el seu talent

A l’Escola de l’Ateneu considerem que cada infant és un ésser únic, per la qual cosa ens adaptem i tenim cura de les necessitats de cadascú i respectem les diferències de caràcter i el ritme maduratiu.

El nostre objectiu és aconseguir un creixement harmònic i integral de l’infant, oferint-li totes les oportunitats possibles per desenvolupar i potenciar les seves habilitats emocionals, cognitives, físiques i intel·lectuals durant els primers anys de vida.

Volem que l’infant se senti estimat i acollit i desenvolupi totes les seves potencialitats i talents.

Com es fa el procés d’adaptació?

Adaptació curs 2017-2018

Normativa curs 2017 -2018

llar

• llarllarllar

• DSC08574DSC08525DSC08486

ESPAIS D’ EDUCACIÓ INFANTIL

• Educació infantil ( 0-6 anys)

La nostra metodologia es basa en la manipulació, l’experimentació i en el joc per respondre a les necessitats i les característiques del pensament dels nens de 0 a 6 anys.

Els infants són protagonistes del seu aprenentatge, tenim en compte els interessos, les vivències i el nivell maduratiu dels infants.

Experimentant, pensant i creant modifiquen els coneixements i en van adquirint de nous.

Volem compartir l’educació de l’infant amb la família, en el marc d’una relació d’intercanvi de criteris i experiències.

Per això us oferim una Escola oberta, on els pares poden fer-se seu el projecte i participar de les activitats que duem a terme.

Volem una educació viva i activa en la qual el respecte, la cura, l’acceptació i l’estima per un mateix i pels altres siguin presents en el dia a dia de les aules.

• _VNY4850_VNY4815_VNY4802

• _VNY4847_VNY4808_VNY4845