• Llibres i material

L’Escola participa d’un projecte de socialització de llibres i de material , per tant als pares no us cal comprar els llibres de cada curs i el material comú (compàs, calculadora,..). Sí que caldrà adquirir els quaderns  d’ortografia i càlcul en funció del curs i el material personal (bolígraf, llapis,…)

La distribució dels quaderns de treball es fa per mitjà de la llibreria Aqualata. Els llibres assenyalats com a “socialitzats” NO s’han de comprar a la llibreria, sinó que ja seran a l’Escola. Els “no socialitzats” SÍ que s’han de comprar.

La resta de material distribuït per l’AMPA es farà arribar als vostres fills per mitjà dels tutors corresponents.

LLibres i Material curs 2017-18

• La venda de l’equipació esportiva  es farà directament a la botiga   BY PUNS.

Per poder comprar-la, caldrà que passeu per la secretaria de l’Escola a recollir una butlleta de compra que haureu d’omplir i portar a la botiga. Allà i un cop escollida la roba, haureu de signar la butlleta que es quedarà a la botiga com a comprovant de venda. El pagament de la roba que compreu es farà a través de la facturació ordinària dels rebuts de l’Escola el mes corresponent.