• HORARI LLAR D’INFANTS

Permanència    De 17 h a 18:30 h

porta

• HORARI D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

A l’Escola pensem que és molt important com comencem el dia.

Arribar a l’escola sense presses, de manera graonada i flexible, amb la possibilitat de compartir un temps amb la família, incorporant-se a l’activitat diària de manera progressiva és una molt bona manera de començar el dia.

Per aquesta raó a partir d’aquest curs no ens esperarem al pati sinó que entrarem a les aules i els pares si volen poden acompanyar-nos.

Educació Infantil – Parvulari

De 9: 00 a 12:50 / 13:00
    De 15:00 a 16:50 / 17:00

Els alumnes d’educació infantil s’han d’acompanyar i recollir a les aules

Educació Primària

De 9:00 a 13:00
    De 15:00 a 17:00

Els alumnes de primària poden anar sols a les aules a les hores d’endrada  i surten sols al pati a les hores de sortida on la família els podeu recollir.   Les classes començaran puntualment  a les 9:05 i a les 15:05.

• Les entrades (9:00 h i 15:00 h) i sortides (13 h i 17:00 h) a l’Escola seran per les portes dels carrers St. Pau i Esquiladors.

L’accés a l’Escola fora d’aquest horari serà pel carrer Esquiladors.

L’AMPA ofereix també servei d’acollida matinal a càrrec de la Sandra Sayavera. L’acollida matinal es farà al menjador de l’Escola i l’entrada serà pel carrer St. Carles.
    Us preguem que respecteu els horaris d’entrada i sortida de l’Escola per tal de facilitar la dinàmica de treball de tots i encomanar l’hàbit de la puntualitat als vostres fills. La porta de l’Escola es tancarà a les 9:05 h i a les 15:05 h.
    A les sortides, les portes es tancaran a les 13:10 h i a les 17:10 h. ES DEMANA QUE A PARTIR D’AQUESTES HORES NO ES QUEDI NINGÚ AL PATI.

Els alumnes a partir de 1r surten sols  a les 13:00 i a les 17:00. Els mestres els acompanyen al pati.

Si durant el curs els vostres fills o filles no poden assistir algun dia a l’Escola, cal que ens ho comuniqueu per escrit o per telèfon abans de les 9:00 h, per tal de facilitar-nos el control d’assistència.

• dsc00268