• Les sortides i estades són un bon estímul per als aprenentatges i la consolidació dels continguts curriculars.

Entre altres aspectes, es treballa la convivència i l’autonomia, i també es fa possible un aprenentatge de forma directa d’aquells aspectes del programa que d’altra manera quedarien en un nivell més teòric.
    Al llarg de l’escolaritat, complementen la formació de l’alumne amb estades a camps d’aprenentatges, rutes històriques, granges escola, escoles de natura, cases de colònies, etc.
    Les sortides i colònies  són aprovades pel Consell Escolar i autoritzades per les famílies respectives . No suposen cap cost extra per les famílies perquè formen part de la quota de l’Escola.

• colònies DSCF6770

• colònies

Il·lusió

• Colònies i Camps d’aprenentatge   curs 2017/18

Educació Infantil 0-3: Formiguetes – Colònies a l’Eucaria (Tous)

Educació Infantil 3-6: Parvulari – Colònies a Castellnou del Bages

Educació Primària: Cicle Inicial –

Educació Primària: Cicle Mitjà – Colònies Escola de natura “El Corredor” (Parc del Montnegre)

Educació Primària: Cicle Superior – Colònies Olot i els Volcans (La Garrotxa)
    – Colònies  Empúries

Sortides

A més de les estades de colònies, cada cicle realitza visites i sortides relacionades amb els temes de treball al llarg del curs de les quals sereu informats.
    Per als alumnes de Cicle Inicial, Mitjà i  Superior, serà imprescindible portar el xandall de l’Escola posat quan es realitzin sortides de l’Escola.
    Pautes a seguir pels acompanyants en les sortides de l’Escola

AUTORITZACIÓ ÚNICA 1718

• colònies