Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestPrint this pageEmail this to someone

Després d’alimentar i cuidar els tions, el darrer dia del trimestre els alumnes van poder gaudir d’un matí d’emocions amb la cagada de tions que van portar força sorpreses: jocs,  llibres i  coca i torrons per esmorzar tothom.

Els alumnes de cicle superior, a més, van participar en la màgica història de “l’amic invisible”, on cadascú pensant a qui havia de fer el regal va dissenyar i crear un obsequi.

A la tarda, al teatre de l’Ateneu , van celebrar la Festa de Nadal.

Els alumnes de parvulari, Cicle Inicial i Cicle Mitjà van representar l’adaptació del conte “Les cuques de llum” de Myia Hamelin, i els nois i noies de Cicle Superior van fer un concert amb instruments Orff.

Per acabar la festa amb les famílies, es van recitar els poemes de Nadal que havíem preparat durant els últims dies i vam cantar conjuntament el Cant dels Ocells.

Tot plegat va resultar una gran festa on tothom va gaudir d’allò més .

Podreu trobar les dècimes recitades pels infants al Canal Escola Ateneu de You tube. Subscriviu-vos!!

Bones Festes!!!

FLAUTES DELS CASTORS DANSA FORMIGUETES CONILLETS OCELLS I LLEONS