• Ampa1

• L’Associació de Pares i Mares d’Alumnes és una entitat sense afany de lucre, reconeguda legalment en el Registre d’Associacions, i de la qual formen part tots el pares i mares de l’Escola. L’AMPA col·labora, reforça i complementa la tasca educativa que es duu a terme a l’Escola. Es coordina periòdicament amb l’Equip directiu i es programen conjuntament les propostes.

L’AMPA té la voluntat de donar suport i complement a la tasca educativa de l‘Escola i vetlla perquè els serveis escolars (acollida matinal, servei de menjador, extraescolars i escola d’estiu), continuïn incidint en els mateixos valors i criteris que es treballen dia a dia a l’Escola. Participa en la presa de decisions mitjançant dos representants al Consell Escolar de l’Escola i al Patronat de la Fundació Ateneu.

A més, l’AMPA té un paper actiu, i organitza conferències, festes, excursions i altres activitats de lleure per a les famílies. També s’encarrega, conjuntament amb l’Escola, de la gestió del projecte de socialització de llibres i material.

• Per a l’Escola és molt important tenir una AMPA activa que estableixi vincles entre tots els membres.

Si esteu interessats a col·laborar amb nosaltres, podeu posar-vos en contacte amb qualsevol dels membres de la Junta. Així mateix, si ens voleu fer algun comentari o suggeriment, ho podeu fer adreçant-vos a qualsevol de nosaltres o escrivint-nos a l’adreça de correu electrònic: ampa@ateneuigualadi.org

L’AMPA gestiona i organitza els serveis d’acollida matinal, menjador (de la Llar i de l’Escola), les activitats extraescolars i l’escola d’estiu.

L’AMPA fomenta la participació dels nens de l’Escola i de les seves famílies en les activitats culturals i esportives organitzades per l’Ajuntament, el Consell Esportiu de l’Anoia, etc. També fomenta la participació en els Jocs Escolars.

L’AMPA contracta una assegurança que cobreix tots els nens de l’Escola que participen en aquelles activitats que organitza l’AMPA durant el curs i en els períodes de vacances.

Part del material escolar (xandalls, flautes, carpetes, agendes, etc.) està gestionat per l’AMPA.

A nivell cultural, l’AMPA organitza xerrades educatives, el taller de Nadal o la festa de Sant Jordi (premi literari, concurs de dibuix), i col·labora en l’exposició i la revista de l’Escola.

L’AMPA també organitza festes en què s’impliquen i participen totes les famílies, com ara el Carnestoltes, la Festa de la Primavera i la festa de final de curs.

JUNTA DIRECTIVA

President
    Josep Palà

Vicepresidenta